L'IRTA inclou la seva recerca al Portal de la Recerca de Catalunya

L’IRTA inclou la seva recerca al Portal de la Recerca de Catalunya

L’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA) és el segon centre de recerca que s’incorpora al Portal de la Recerca de Catalunya (PRC).

Josep M. Monfort, director general de l’IRTA, valora aquesta incorporació com a “una gran oportunitat per a la institució”, i és que “formar part del PRC s’emmarca dins la política d’accés obert a la informació que l’IRTA genera en la seva activitat de recerca”. Monfort confia que el PRC “contribuirà a incrementar la visibilitat de l’IRTA i els seus investigadors, així com l’impacte de les activitats de recerca que es duen a terme a l’Institut”.

L’IRTA ha aportat les dades de 214 investigadors, 25 grups de recerca, 4.994 publicacions i 6 àrees d’investigació.

La càrrega de les dades s’ha dut a terme per mitjà de la importació des del sistema de gestió de la recerca de l’IRTA, amb el programari iMarina, usant l’estàndard CERIF (Common European Research Information Format). L’IRTA va signar el conveni per participar al PRC el 7 de novembre del 2017.

Comparteix