Els usuaris opinen sobre les biblioteques de la UAB

Els usuaris opinen sobre les biblioteques de la UAB

El mes de novembre de 2019, el Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) va realitzar, com fa cada tres anys, una enquesta general de satisfacció d’usuaris adreçada a tots els col·lectius de la comunitat universitària. L’enquesta va ser resposta per un total de 1.941 usuaris.

Entre els resultats, es poden destacar els següents:

  • La valoració global de les biblioteques es situa en un 8,1 i l’atenció i tracte del personal assoleixen un 8,5.
  • El 57% dels usuaris fan ús de la biblioteca, ja sigui de manera presencial o virtual, un mínim d’un o dos cops per setmana.
  • Les principals activitats que porten a terme dins de les biblioteques són: fer treballs en grup (66%), estudiar amb els seus apunts (61%), treballar amb el seu portàtil (51%), treure llibres en préstec (50%) i consultar llibres i revistes (38%).
  • En relació als fons que es posen a la seva disposició, els usuaris valoren els llibres amb un 8,1, les publicacions periòdiques amb un 7,6 i les col·leccions especials i fons personals amb un 7,5.
  • Els 10 serveis més ben valorats són: els horaris de la Sala d’Estudi UAB (8,6), el préstec i les reserves via web (8,5), la informació (als taulells, Whatsapp, Pregunt@, etc.) (8,1), la bibliografia de curs (7,9), els espais i sales de treball en grup (7,9), el cercador de les biblioteques (7,9), el préstec consorciat (PUC) (7,8), la web d’Accés Obert (7,8), l’assessorament personalitzat al PDI (7,7) i el DDD (Dipòsit Digital de Documents de la UAB) (7,7).

Els resultats també els podeu veure en aquesta infografia.

Font i més informació: Biblioteca Informacions (UAB)

Comparteix