
2 noves institucions i 3 revistes més a RACO durant l’abril
El mes d’abril s’han incorporat al repositori de Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO) tres noves revistes, dues d’elles de noves institucions.
El Centre d’Estudis de Temes Contemporanis (del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya) s’ha incorporat a RACO amb la revista IDEES. Revista de temes contemporanis, una publicació que té la vocació de construir un espai per al debat i la reflexió, amb rigor i esperit independent, des de la pluralitat i amb la mentalitat oberta a noves aportacions, amb perspectiva històrica i projecció cap al futur. Pretén aportar elements per bastir visions globals de la realitat complexa en què vivim i proposa instruments teòrics per a l’acció.
El Cercle d’Estudis Històrics i Socials Guillem Oliver s’ha afegit amb la revista Kesse: butlletí del Cercle d’Estudis Històrics i Socials Guillem Oliver, que recull articles de qualsevol temàtica en l’àmbit de la història, les ciències socials, la literatura, l’art o les humanitats i que tenen, de manera total o parcial, el Camp de Tarragona com a marc de referència geogràfic.
Per últim, la Fundació CIDOB ha afegit a RACO l’Anuario de la Inmigración en España, el qual examina les característiques i tendències de la immigració del territori des de les perspectives sociològica, econòmica i jurídica.